Türkçe Rap Sohbet

A.P.O - Love Bitmiş [ Şarkı Sözü ]

Sus be kızım kafamı s.ktin
S.tirdin gittin Oldun benim ex im
Aşk dediğin yalan Olmam ona teslim
31 çekmeye yaramadı resmin
Kapılar kapanır suratına
Suratına tükürem Ama içine salmam
İlham gel dimi tık yanar lamba
Senin için 3–5 çifte sarmam
Geride kaldın mazide aşk adamı Şehit eder ya gazi be
Sana yalan diyom hadi bak haline Kapıya koydum seni (relax relax)
Kolumda saatim Değil rolex bir Bi çizik ekledim koleksiyonuma
Gittiğin gün başkası girdi koluma
Bana telefon açıp Sen sakın uluma

Nakarat :

Sen gitmiştin biliyorum ben
Beni sevmiştin çokta s.k.mdesin
Yalnız kaldım yalnız yandım
Yalnızlıktan rapime daldım


Geriye dönme döner sende Sakın üstüne çok şey giyme
Eraksiyonda çıkıyo mu ibne
Seni çok sevdim hep yalan üzülme
Nikâhına beni sakın çağırma yosma
Kodoş değilim hiç şahidin olmam
Listede çok lan ne yapıyım ben aslan
Tamam, harem kurcam adı da voltran
Hiçbir manita bana ayak çekemedi
Çekse bile ayakta gezemedi
En güzel manita bence bikinili
Sınıfto. çek klibimi 14 Şubat benim yok lügat ta
Gülle nereye ştt söyle kazma Sana mesaj atamam kontörüm yok valla
Manitan varsa bana degajla

Posted in Etiketler: |

0 yorum: